13 Maj 2010

Hejhå!

Är det inte underbart att man är ledig i hela fyra dagar? Att kunna sova hur länge man vill och spendera dagen med att inte göra något vettigt över huvud taget.

Men idag har jag faktiskt gjort något vettigt förutom att sitta vid datorn och kollat på TV:n. Var nämligen ute och övningskörde med mamma. Vi var på ica och handlade och jag körde hela vägen hem! Har aldrig gjort det förut och det var lite läskigt att börja backa på icaparkeringen. Och sen lyckades jag och mamma virra bort oss lite. Haha,hur lyckas man med det när ens hemort är lika stor som en skokartong?

Jaja,det gick mycket bra iallafall när vi kom rätt =)


Igår var det kors i taket! Jag,Beatrice,handlade något till mig själv för första gången på mycket länge och här kommer bildbeviset










Ha en fin ledighet!