Slå huvudet på en spik med en morot

Då var det söndag igen och imorgon drar skolan igång. Känns faktiskt helt ok,kanske beror det på att vi praktiserade fem veckor innan lovet och bara var i skolan två dagar innan det var lov.
Jag gillar aldrig att komma tillbaka till skolan efter ett lov och veta att man ska börja med massa nya projekt i alla ämnen men det är lika bra att inse fakta och svälja det. New year,new strength!

I slutet av en ledighet börjar jag alltid fundera på vad jag har gjort och det är inte alltid så lätt att komma ihåg. För det mesta har det varit tv-tittande om dagarna,men det är inget jag sörjer för det är en slags lyx för mig. Att sitta en hel dag framför tvn och titta på massa bra program.
Men åter till vad jag har gjort mer;
Promenad med syrran,fotograferat,firat jul,åkt pulka med Louise,kommit närmare en person,påbörjat min ansiktsbehandlig och fått riktigt fula blemor i hela ansiktet,bastukväll med Linnea,Lina och Madelene,ätit massor med godis,fått en stor portion av livet,lämnat massor med tunga saker bakom mig,läst,firat nyår med Nils och Markus,börjat träna,frysigt rejält,köpt min alldeles egna systemkamera!

Tänkte också passa på att visa mina inköp från gårdagen






                            
                                 Vantar/Stadium
                               Halsduk/Stadium
                            Träningstopp/Intersport
                          Träningsbyxor/Intersport
                             Väska/Väskor & Annat


Det blev lite pengar som jag satt sprätt på igår,men det var det värt. Äntligen hittade jag en väska som jag trivdes med. Jag har ganska höga krav på hur min skolväska ska vara och den här väska stämde in på det. Den kostade,men hellre kvalité än kvantitet.
På Stadium blev det ett par vantar och en halsduk. Perfekt när det inte är några ändar,bara att stoppa in huvudet. Vantarna var inte direkt finvantar men de är sådana som håller varmt och tätt,vilket är perfekt i snön.
Ja,sen blev det nya träningskläder på Intersport. Ett par smala tightsaktiga byxor och en lös tshirt.


Nu ska jag ta och göra mig i ordning för ett besök på the supermarket. Morotskakebak pågång!