This is your song

Ja,då var ännu en skolvecka förbi. Inte långt kvar till sportlovet...


Gårdagen bjöd på ett matteprov som inte gick allt för bra och ett otroligt jobbigt idrottspass. Om ni tänker er att ni kombinerar rugby+snö så får ni en formel för vår aktivitet. Snö upp till låren och en kondition på noll,men otroligt roligt var det! Men höjdpunkten var ändå min touchdown:D Gissa om jag är stolt!

Gårdagen bjöd även på lite klädutprovning till modevisningen. Jätteroligt att få testa kläder som aldrig skulle ha val själv. Dock hade inte alla mina kläder kommit så jag ska dit en gång till. Jag tror hela modevisningen kommer att bli en riktigt rolig upplevelse.

Blev även ett inköp igår. Hade bestämt mig för att spara mina slantar men när jag såg denna bh blev jag lite kär...











Ha en fortsatt trevlig helg!