Skolstart

Ojojoj,nu var det allt för länge sedan det hände något på den här bloggen.

Nu är sommaren verkligen över och hösten på intåg. Sista dagen på sommarlovet. Sista dagen på sista sommarlovet någonsin antagligen. Räknar med att jobba hela sommaren nästa år så då blir det inte mycket till ledighet.

Men hur spenderar man sin sista dag på sommarlovet då? Jo,man tar det lugnt, träffar en bra vän, äter pizza på mysigaste platsen utomhus och avslutar kvällen med lovsång och bön. Så ser min söndag ut.


Tänkte ta och visa några av mina senaste inköp!







Hmm...Ja,så här kan resultatet bli när man försöker sig på självutlösaren utan att äga en fjärrkontroll. 
Men man ser iallafall jackan bakifrån, benen på jeansen och lite av skorna.



Ja,här är alltså min nya höst/vinterjacka. Skulle säga att den är mer åt det gröna hållet än vad bilden visar. Köpte den på rean på Lindex. Har kostat 899 kr, sedan sänkt till 649 kr och jag köpte den för 199 kr.



Har också blivit ett par nya gympaskor från Löplabbet. Fick springa på löpband och sedan prova ut riktigt bra skor och sulor. 





Och slutligen mina nya skor/stövlar. Är fortfarande lite "klackrädd" eftersom jag upplever att jag blir så lång men nu är det dags att släppa det. Skorna kommer från Scorett. 


Ha en bra skolstart!