Ny start

Vill tacka mina fina för att ni kom i söndags. Det betydde väldigt mycket för mig och ni ska veta att ni är speciella. Tre fattades men de fanns i mina tankar.


Sommaren börjar lida mot sitt slut..hösten tar sin början.

Om ungefär två och en halv vecka är det skolstart igen. Kalender är köpt men nya block,pennor och sudd måste införskaffas.

För många innebär denna skolstart början på något nytt. En ny klass, ny skola, nya ansikten, nya namn.

För ett år sedan började jag på gymnasiet. Det har varit ett år fullt av..förändringar. På gott och ont.
Under ett år jag växt som person mer än jag har gjort på många år men det har inte varit rosa moln hela tiden. Det fanns dagar när jag inte visste hur jag skulle fortsätta framåt. Faktum var nog att jag inte orkade fortsätta framåt.


För kig blir denna skolstart också början på något nytt. Min förra klass är splittrad och jag ska börja i en ny klass. 
Jag tänker inte ljuga och säga att jag inte är nervös. För det är jag. 
Det är en ny start..nya ansikten..nya namn..nya männsikor 


Men som jag skrev till min vän C igår. "För att ett nytt kapitel ska kunna ta vid måste ett annat avslutas".
Och det innebär att säga hejdå till några och säga hej till några nya.