Tidsfördriv i väntan på bussen

Favoritcafé: Hmm... svårt. Tror jag säger Waynes
Favorittidning: Veckorevyn (förlåt Elle!)
Favoritplagg i garderoben just nu: Min mysiga stickade kofta från H&M
Byter gärna garderob med: Ebba Von Sydow
Vanligaste färgen på mina kläder: Oj,vad svårt. Ganska blandat faktiskt.
Sminktips till allmänheten: Not to much
Mitt rum kan beskrivas som: Lila,svart och vitt
Mig själv med tre ord: Pratglad,positiv och empatisk
Jag tränar: Väldigt sällan 
Jag ville bli när jag var liten: Frisör
Nu vill jag bli: Sjuksköterska
Humör just nu: Ganska bra,lite hungrig bara
Är det nåt du absolut inte äter: Skolans biff!!!
Hur många kuddar sover du med: Två under huvudet och en bredvid.
Morgon- eller nattmänniska: Morgonmänniska
Sparare eller slösare: Både och 
Bästa film: Tror jag måste återkomma om det.  
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Ingen aning men jag tror att jag kommer att få 4.
Bio eller promenad: Promenad
Är du kittlig: Absolut!
Största svaghet: Tar inte riktigt hand om mig själv
Det här är jag bra på: ÄTA
Chips, morötter eller godis? GODIS!!!!!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Välstädat
Kaffe, te eller inget? Helst Cola;)
Har du en besatthet? Marabou Mint