Lov och bra betyg

Äntligen är det lov! Känns väldigt skönt att slippa söndagsångesten. Jag får alltid det på söndagar,varför vat jag inte. Jag vantrivs inte i skolan och det är inget annat som är fel men jag har aldrig gillat söndagar. Kanske är det för att jag alltid duschade på söndagar när jag var liten och jag hatade och duscha. En traumatisk upplevelse från barndomen;)

Det känns skönt att inte ha hela lovet fullspäckat,men lite saker ha jag planerat. Imorgon ska jag antagligen till mormor på kvällen och någon dag ska jag träffa Frida och kolla hur hon bor och träffa hennes katt Majsan.(Det är en kille) Någon dag ska jag också träffa Louise, så hon kan fixa mina naglar. Hon är en riktig expert!
Annars är det inte så mycket planerat,men det är skönt att ta det lite lugnt också.


Är inte det en otroligt bra känsla när man har lämnat in ett skolarbete och inte känner sig nöjd, och sedan får ett jättebra beytg på det? På svenska har vi skrivit en novell och jag var inte så nöjd när jag lämnade in den. När jag senare får tillbaka den så har jag fått MVG! Gissa om jag blev förvånad och superglad. Fick tillbaka min musicarticle samma dag och på den fick jag VG+. En riktigt bra dag att få tillbaka arbeten på:)


Nu ska jag byta om och åka och handla.

Ha ett bra lov:)