Kvällslista

Klädsel
Vad har du på dig idag:
svarta mjukisbyxor och grå reklamt-shirt
Vad använder du just nu för skor: mina fötter är la natural
Favoritfärg på kläder: Hmm...svårt. Brunt och turkost är fint. Och lila såklart;)

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med: Jag dricker inte drinkar
Du gick på bio med: Mammi på bröllopsfotografen:)
Du gick på stan med: Mammi igen
Skällde på dig: Det är aldrig någon som behöver skälla på mig...

Senaste
Låt du hörde:
Vet inte vad den hette men det var någon på Idol
Film du såg: Tror det var Bröllopsfotografen
Mat du åt: Hemgjord pizza med ost,skinka och mycket ketchup
Kram: Meine mutter
Puss: Mother
Fest: Vår "klassfest"
Känslan: Oj,vad mina fötter är kalla
Ilska: På hundarna tror jag
Resa: Oj,jag kommer inte ihåg.
Glädje: Jag är glad för det mesta
Dröm: Tror det var inatt
Boken du läste: Twilight
Personen du träffade: Mamma
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Louise:D
Gången du åt en 7-eleven korv: Har aldrig ätit korv där.
Gången du var utomhus: När jag gick och hämtade posten vis lunchtid
Gången du sov: I natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Förra veckan...?
Saken du köpte: Svart linne på Vero Moda
Om dig

Namn: Beatrice
Ålder: 16
Smeknamn: Bea
Syskon: bigsister:)
Sysselsättning: Läser första året på gymnasiet
Bra egenskaper: omtänksam
Dåliga egenskaper: Långsur
Linje/klass: Ettan på gymnasie
Hårfärg: Brun
Ögonfärg: Blåa
Skostorlek: Allt från 39 till 41