Du måste hjälpa mig,Carin!!!

Hade totalt glömt bort din pappersblogg och hur historien var,så kommentera hur det var så ska jag publicera det i ett inlägg. Det LOVAR jag! Du kommer alltså bli min första gästbloggare. Ett ärofyllt uppdrag. 


Fredag,både hat och kärlek. Jag älskar fredagar. Får alltid en härlig fredagskänsla i kroppen. Men idag är det hatkärlek. Jag vill inte att lovet ska ta slut,det har gått alldeles för fort. Men det är som det är och sanningen är den att jag går två veckor efter lovet sen är jag ute på APU i fem hela veckor och sen kommer vi tillbaka i två dagar. Sen är det dags att fira jul. Så jag har inte så mycket att gnälla över. 

Igår var jag och hälsade på hos Frida i min klass. Vi hade det jättemysigt och bara satt och pratade i timmar om viktiga saker,och mindre viktiga saker;) 

Idag ska jag städa upp lite i mitt rum. Vill göra lite fint i rummet nu när jag fick så fina gardiner från Indiska igår. 

Ha en bra fredag:D