Vilken vecka!

Oj,vilken vecka det har varit. Jag har inte varit speciellt glad pga PMS. Tycker att den har blivit värre på senare tid. Har varit förbannad och gråtit om vart annat. Det känns också som om människor kläcker ur sig de värsta kommentarerna just denna vecka. (Antagligen är det ingen skillnad mot de andra veckorna,men jag är mer känslig)
Det är ju verkligen jättekul att höra: "Vad sakta du läser!" när man känner att man skulle kunna slå ihjäl någon med sina bara händer. Eller att man känner att man ställer upp för alla men att man får noll tillbaka.

Nej,men som sagt så är det på bättringsvägen och det tackar och bockar jag för.


Varför ska alltid helgerna gå så snabbt? Det säger svisch och så är det måndag igen. Men jag har bara en vecka kvar i skolan :O. Väldigt skönt att få ut och praktisera ett tag och göra något annat. Det värsta är att jag inte vet hur jag ska hinna köpa julklappar men jag är säker ledig någon dag så det löser sig. Jag har bestämmt mig för att göra en jättefin kudde till mormor (hoppas hon inte läser det här. Men hon äger inte en dator och vet knappast hur internet fungerar så jag kan nog vara lugn;)) och det kommer nog ta ett tag. På tisdag ska jag och köpa lite tyger och annat pickel. Och imorgon är det dags för sprutan. Huu,inget jag ser fram emot. 

Idag bär det av till sydligare (?) grader. Ska först till min tremänning och hämta jultidningar (sunes jul och sunes sommar:D) och sen ska vi till mammas kompis och gratta henne. Det är skönt att ha något att göra på söndagar så man inte behöver känna av söndagsångesten. 


Ha en bra söndag!