21 november

Nu var det ett tag sedan. Tiden bara flyger iväg,speciellt nu när jag har börjat på praktiken. helt ärligt har jag varit totlat utmattad. Både i kroppen och i psyket. Äre inne i någon jobbig period där jag tänker mycket på döden osv och det blir inte speciellt mycket bättre när man ser hur man kan bli när man blir äldre. En annan jobbig sak är att jag alltid oroar mig jättemycket och vill göra mitt yttersta hela tiden,vilket resulterar i att jag känner mig dum om jag sätter mig ner en stund när jag inte vet vad jag kan hjälpa till med.
Pga detta har jag sovit jättedåligt och vaknat hela tiden. En natt drömde jag att jag somnade i en fåtölj på praktiken och varje gång jag vaknade fick jag påminna mig själv att jag låg i min säng,i mitt rum och att det var mitt i natten.

Usch för sömnsvårigheter!

google

Idag har jag suttit hela dagen och knåpat med mitt syprojekt. Det börjar ta form och än så länge är jag riktigt nöjd.
Om ett tag ska jag till Linnea. Ska bli spännade att se en gammal film som vi spelade in för fem år sedan. Ja,det var tider det;)

Ha en bra helg!