Valbo och kilklackar

Hej hopp!

Jag tror jag nästan slår rekord med två inlägg på en dag. Nej,skämtosido jag tänkte visa det som inhandlades idag i Valbo.
 

Det är lite svårt att se vad det är på bilderna,men det är en väska i svart spets med en rosett på. Den inhandlades på Glitter och den ska jag ha på skolavslutningen. Det fiffiga är att det är ett axelband också utifall man vill ha den som vanlig väska.
Den vita koftan ska jag också ha på skolavslutningen och den är köpt på Gina tricot.
 

Från början var det tänkt att jag skulle ha mina gladiatorsandaler på avslutningen men nu har jag ändrat mig till mina gamla kilklackar. Det känns lite festligare,så det ska nog bli bra. 


Imorgon är det sista dagen på helgen,suck. Men nu är det så lite kvar i skolan så man vill nästan att det ska bli måndag. 

Ha det bra<3