Uppdatering

Hej Hopp!

Nu var det verkligen länge sedan jag skrev något. Känns som om jag varken har tid eller inspiration,men nu kommer det ett litet inlägg.

I lördags var jag,Madde,Pia,Kerstin och Thomas och lyssnade på Marcus i Pingstkyrkan. Det började klockan tolv med ett frukostmöte. Väldigt god frukost måste jag säga=) Självklart var det otroligt intressant att lyssna på Marcus.
Efter det var vi en sväng till Dollar Store och sen blev det lite shopping på stan. Köpte äntligen min parfym, I do från Make Up Store. Den luktar underbart! Och ett stort plus är den fina flaskan=D
Linnéa köpte en helt underbar tunnika på Vero Moda med massa sommarfärger. Hon passade verkligen i den.
Efter shoppingen bar det av till Buddys för lite mat i magen. Jag tror att jag,Madde och Linnéa blir väldigt djupa när vi kommer dit;) Båda gångerna vi har varit där har vi disskutera djupa saker. Väldigt mysigt och givande.
Efter att magarna var fyllda började färden tillbaka till Pingst. Den kantades av cruising,både fina och fula bilar.
Klockan sju var det ett till möte med en man vid namn Stefan. Det är en upplevelse jag aldrig kommer att glömma. Det mötet betydde mycket för min framtid.

Idag har jag varit till frissan. Klippte dock inte mig eftersom jag vill spara på håret till skolavslutningen. Jag tänkte färga håret orange,men det slutade i en rödorangekopparfärg med blonda slingor. Jag blev väldigt nöjd,så nu är jag fin till avslutningen och slipper den fula utväxten=)

Nu vet ni lite vad som har hänt den senaste tiden.

Nu ska jag snart titta på sjukhuset=)

Ha det bra<3