Uppsala here I come!!!

Hej!

Äntligen lite ledigt. Är så skönt att bara vara,men samtidigt så är det inte långt kvar i skolan. Bara några få dagar kvar i grundskolan. Äntligen klar efter tio år. Men det tråkigaste är att jag och Madde inte längre kommer att gå tillsammans. Efter tio år skiljs vi åt. Men vi kommer såklart att ses ändå=)


Allt går så fort på våren. Det blir ljusare i ett nafs och tiden bara rusar iväg. Känns som om det är jättemycket att se fram emot nu.
Imorgon åker jag och Madde med mamma och mormor till Uppsala på en riktig shoppingdag. Hopppas att vi hittar mycket fint=)
På torsdag fyller jag 16år! Dags att börja övningsköra.
Vi ska på niornas middag,paddla,ha klassens dag och avslutning om bara några veckor.
Jag ska till Rättvik för första gången.
Jag ska på Bröllop!!!!!

Ha det skönt i vårsolen!!(eller är det sommarsol?)