Bandymatch och Polly

Hallå!

Äntligen är det helg! Så skönt att få sova länge och göra ingenting. Fast nu är det inte långt kvar i skolan. Bara några få veckor kvar,men ack så mycket att göra. Men det löser sig nog,som det alltid brukar göra.

Här kommer ett litet urval av saker som har hänt sedan senast:

I torsdags bröts lektionerna vid tolv och sedan efter lunchen bar det av till Träffen i Sätra. Där spelades nämligen skol-DM i innebandy. Våra pojkar kämpade på väldigt bra och efter endast 16 sekunder sattes första målet. Sen gick det dock utför och matchen slutade 2-3 till bortalaget. Jag och Madde var så arga,vi gillade inte riktigt bortalaget;)


I fredags (igår) bar det av till Årsunda för avslutning med Polly. Som vanligt så var det helt underbart. Vi åt så magarna stod i fyra hörn,spelade spel,tog en promenad och åt lite till;)

När vi var ute på promenad gick vi ner till stranden och Linnea knäppte otroligt fina kort. Ni kan kolla på några av dem på hennes bilddagbok. Det är ett kort på mig och Madde(när det ser ut som om hon ska äta upp sitt armband) när vi sitter i soffan och jag ser precis ut som Johanna. (kanske förstärks lite av att jag har hennes klänning;))

Idag har vi varit till Valbo och köpt tårta eftersom pappa fyller år. Jag skulle lämna tillbaka ett par skor på Eurosko,men icke sa nicke. Eftersom de inte hade den sorten ville de att jag lämnade dem i stan. Så jag fick snällt gå ut därifrån med mina skor och utan pengar.

Nu ska jag kolla på Oprah!

Ha det bra<3