Uppsala

God Förmiddag!

Igår bar det som sagt av till Uppsala. Så nu vet jag hur min framtida stad ser ut och jag är mycket nöjd med resultatet. Verkar vara en trevlig stad med trevliga människor. Inte lika hysterikt som Stockholm.

Vi åkte vid åttatiden till Tierp för att ta upptåget. Sen gick jag och Madde i Forumgallerian fram till lunch. Lunchen blev på en mysig pizzeria med mycket goda pizzor. Sen bar det av till fler affärer och sen blev det en fika på ett café.
Efter det värkte fötterna och vi var nöjda så vi tog tåget hem igen. En väldigt bra dag och jag är väldigt nöjd med det jag hittade. Så här kommer bilderna som ni ville ha=)

Väska från MQ

Tshirt/Tunnika från Monkey

Tunnika från Monkey

Man fick denna tshirt
om man handlade på
Forumgallerian

Jeansjacka från MQ

Skor från New Yorker

Idag blir det en sväng till Valbo på jakt efter en svart kofta och en väska.

Ha det bra=)