090513

Hej Hopp!

Har varit en vanlig dag idag. Har varit i skolan och gjort lite nytta. Börjar äntligen bli klar med min väska på slöjden. Om man kunde få MVG i nerlagd tid skulle jag definitivt få det. Det har tagit typ en hel termin. Men jag antar att jag inte kommer att få något MVG eftersom den inte är så bra. Det återstår att se.

På idrotten idag kom det fruktade konditionstestet. Elljusspåret vid åkermanskulle,3.7 km. Ja.jag vet inte om man ska säga så mycket,ord känns överflödiga;) Nej,jag är faktiskt nöjd med tiden. Men nu sitter jag med klump och rossel i halsen pga min dåliga kondis. Det låter som om jag har rökt i 40 år. Inte kul.

Ikväll blir det nog lite mammadotterkväll,eftersom pappa åkte ut och fiskade. Fast jag är ju inte direkt så jättesocial som sitter framför TV:n med datorn. Jag får ta och bättra mig;)

Grattis igen på namnsdagen,Linnéa!!!

Ha det bra<3