En kortvisit

Hej Hallå!

Kändes som om det blev en kortvisit i skolan idag,pga halv studiedag. Vi slutade vid tolv och sen bar det av ner på stan med Maddepadde. Köpte ett par bikinibyxor,så nu är min bikini komplett. Införskaffade också tre par trosor på Vila och en tröja på Cubus som jag bestämde mig för att lämna tillbaka. Hann inte testa den med risk att missa bussen så det blev en chansning. Vid två tog jag bussen hem och mötte mamma vid ica för att handla. Köpte en Mer och vindruvor till nationella provet på onsdag. Man behöver små sockerkickar för att orka;)

Kom hem och åt mat och sen blev det läxstund. Inte speciellt kul men det måste göras. Nu är det iallafall gjort och jag är stolt över mig själv att jag gjorde klart hela engelskahäftet;) Otroligt hur jag babblar,har nog fått prata för lite idag.

Nu ska jag ta mig lite blåbärssoppa och klockan åtta blir det Nytt läge. En lite tår i ögat att Design;Simon och Thomas är slut. Jag diggar dem starkt=)


Ha det bra<3