3 veckor...

...har gått nu sen senaste inlägget. Vet inte riktigt vad jag ska skylla på. Brist på fantasi,kanske?

Jag känner mig så annorlunda på något sätt. Jag vet inte vad det är eller hur jag ska beskriva det,men kanske är det för att våren är i full blom. Jag känner helt plötsligt att jag vill ta tag i allt sådant som jag tidigare har tyckt varit ett stort problem. Kankse är det för att det har hänt mycket i skolan,men tydligen var det en bra förändring. När en dörr stängs öppnas ett fönster,eller hur? 

Idag har jag varit och hjälpt till på lutherhjälpens loppis tillsammans med Linnéa,Maja och Madelene. Var jättekul,men det var synd att Lina inte var där ,men det kommer flera gånger=)

Imorgon kväll är det dags att spela upp musikalen. Om någon vill komma och titta så är det 18.00 i Hedesunda kyrka. (Jag tror att de som läser min blogg är med i musikalen,men man vet aldrig;))



Jag blir så lycklig av solen och snart väntar sommarlovet=)


Ha en bra helg<3