Fredag

Ja...nu var det ett tag sedan jag skrev. Har väl helt enkelt inte haft någon lust,men nu kommer det ett nytt inlägg.


I måndags var faddrarna från lägret och Pia och Kerstin och åt på Sandsnäs. Jättetrevligt att vara tillsammans en stund och äta god mat.

I tisdags var jag in till stan och mötte Linnéa där. Vi ställde in ögonen på "söka-rea-läget" och tittade runt i affärerna. För mig blev det ett par söta örhängen,två t-shirtar,en present till en som konfimeras på söndag och ett par jeans och ett diadem. Hade sådan tur så Gina Tricot hade massa reajeans och jag hittade mina älsklingsjeans där för halva priset. Mycket bra!

I onsdags var det träning inför konfirmationen och sedan bar det av till beachen. Brände mig dock på ryggen så jag har jättevita streck efter bikinin och allt annat är alldeles rött.

Jag vet inte hur många som läser Ellamaries blogg men för er som inte gör det så kan jag berätta att hon är 15 år och väntar tvillingar.
Det som gör mig upprörd är alla som sitter och skriver elaka kommentarer till henne. Jag förstår att man blir chockad först när man läser hennes blogg men man måste inse att Gud välsignade henne med dessa underbara barn. Om Gud såg att hon inte skulle klara av det skulle han inte ha gett henne och hennes kille dessa barn. Och att dessutom få två bebisar måste väl vara en dubbel välsignelse.
Det verkar som om måmga svenskar tror att man måste vara 30 år för att vara en bra mamma.men kärleken sitter inte i ens ålder utan i en hjärta. Jag är säker på att denna tjej har hjärtat fullt med kärlek att ge till sina kommande tvillingar och man måste respektera människor som de är. Man får se det positiva iställetför det negativa.
Kolla gärna in hennes blogg och bilda en egen uppfattning.
                                                                 

Nu är det dags för mig att duscha och äta frukost

/B