Midsommar

Glad Midsommar!

Dagens planer ser väl ut som följande att familjen ska åka på midsommarfirande om det inte spöregnar och i kväll ska jag och M till N och ha det lite trevlans:)

I onsdagskväll var familjen en sväng till Valbo och letede bröllopskläder till mig. Jag kan utan att överdriva säga att jag letade i alla tänkbara affärer och till slut bestämde jag mig för en färgglad klänning från Sisters. På Din Sko köpte jag ett par skor som jag har velat haft jättelänge men de har aldrig funnits i rätt storlek. Men nu stog ett ensamt par i rätt storlek på en hylla och väntade på mig. En tunika från Cubus fick också följa med hem.

Klänning till bröllopet
 
Rosett på klänningen

 
Skor från Din Sko
  
Tunika från Cubus

På tal om nått helt annat så kollade jag på Oprah igår. Gästen var allas vår Brad Pitt. Han var där och pratade om sin nya film Benjamin Buttons(?) otroliga liv. Och såklart så pratade han om sin familj och alla barnen. Hur många är det nu egentligen? Då var det sex stycken och tvillingarna var ganska nyfödda.
Men det jag vill komma till är att jag i smyg alltid hoppas när jag ser honom är att han ska komma på att Angie inte är hans grej och att han och Jen ska hitta tillbaka till varandra. Ja,jag vet. Jag måste sluta tänka på det här viset. Sannolikheten att det skulle hända är nog lika med minus hundra procent. Men iallafall. Jag önskar att de två hade fått barn tillsammans och varit en helylle amerikans familj som alla beundrade. 

     
 Nej nu måste jag sätta lute fart om jag ska hinna klart.

/B

Förresten vad tycker ni om nya designen,bra eller dålig?