Uppdatering

Nu var det länge sedan jag skrev,men här kommer ett rykande färskt inlägg:)

Jag antar att jag har gjort ganska mycket sedan jag senast skrev. På fredag-och lördagkväll var jag och Madde hos Linnea och hade det mycket mysigt. Jag såg ringaren i Notre Dame för första gången. En mycket bra film och ju mer jag tänker på den dessto mer kommer jag på som är kristet i den. Alltid kul med filmer som har en andra mening:)

Denna skolavecka har väl inte varit så jätteansträngande,betygen sattes i onsdags så nu är det klart. Idag hade vi knappt några lektioner och det kändes som en ganska onödig dag. Men det som jag inte kan förstå är att grundskolan är slut inom en vecka. Nästa helg är jag i Rättvik och det är sommarlov. Jag förstår verkligen inte att lilla jag ska börja på gymnasie i höst och att jag och Madde ska skilja på oss. Det tar nog ett tag att smälta allt.
För övrigt så var klassen till Högbo igår och paddlade. Vi kunde ju haft finare väder och det var skönt att komma in i stugan och få värma sig. Efter Högbo åkte ca 20 st hem till vår solärare Mats och fikade och kollade på film. Jag kan meddela att hans massagefåtölj var populär:D

Nu får jag ta och ladda min kamera för nästa vecka blir fullspäckad. På måndag blir det beach 09 med klassen. Hoppas kunna ta mitt premiärdopp då.
På tisdag blir det städdag och sen på kvällen niornas middag. Kul att samla alla nior:)
Och på onsdag smäller det. Avslutningen med stort A! Det kommer att vara glädjefyllt och ledsamt. Tråkigt att lämna alla.

Ja,nu har vi fått en liten uppdatering.

Ha det bra:D