Nu var det ett tag sedan...igen

Nej,nu tror jag mina ursäkter varför jag inte har skrivit på ett tag har tagit slut så nu ska jag inte ursäkta mig. För här kommer inlägget:)

Jag kommer inte riktigt ihåg när jag skrev senast,men jag tror det var förra torsdagen. På fredagen kom L,L och M hit och firade min försenade födelsedag. En jättemysig kväll med god mat (om jag får säga det själv;)) och smarrig efterrätt. Såklart vann jag och M kubbspelet,fastän jag tyckte att det var dåliga regler;)
Jag fick en jättefin lila (!) strandväska,småblommiga flip-flop och en plånbok som jag har velat haft en längre tid,också den småblommig. Jag har inga bilder nu på presenterna men jag får fixa det sen. En lyckad kväll!
På lördagen var vi och övade inför konfirmationen och på söndagen ägde den rum. Allt gick över förväntan och jättemånga sa det var bra:D Efteråt blev jag bjuden hem till M:s konfirmationsfirande och där väntade god mat och en underbar tårta:)
Den här veckan har jag inte gjort så mycket. Vi har förberret K och T:s present. Mycket tissel och tassel;) Ja,och på söndag är det dags för The Day. Jag ska på bröllop för första gången!

Nu kommer lite bilder från båtturen igår och fredagsmyset.
   

  

/B