Håll er borta från vägar,

stora grusplaner,småvägar,skogsvägar och ängar....

för idag var jag ute och övningskörde för första gången och jag har fått mersmak för det redan:D Fast än så länge så håller vi till på en äng i skogen så ni kan vara lugn i sisodär,vad ska vi säga? typ ett år kanske? nej,skämtosido så hoppas jag att jag kommer ut på en väg innan dess.
Men allt som allt gick det mycket bra idag. Körde många rundor på åkern/ängen och sen körde jag en bra bit på en skogsväg så jag är mucho happy:D

Kanske ska ta och leta upp mina teoriböcker snart,men hur många regler behöver man på en åker. Möjligtvis högerregeln om en älg ska passera över åkern eller utfartregeln om ett rådjur kommer från en utfart i skogen. Ja,och inte att förglömma att man vet hur man fickparkerar mella en ätande älg och ett rådjur. Väldigt viktigt att komma ihåg.

Ja,och om ni undrar över mitt färdmedel så skulle man ju kunna tro att det skulle vara en liten lila bil med guldiga dekaler. Men ack så ni bedrog er för jag valde skogsbilen idag. Tänkte att jag inte skulle lorta ner den andra lilla lila bilen.

 

Nej,nu är det akututtagning av linser så jag inte tappar ögonen också.

Sov gott!