Bröllop,regn och aknekräm



Ja,detta inlägg får inledas med en bild på det underbara brudparet. Kerstin och Thomas var SÅ fina och man var absolut stolt att känna dem. Ett jättefint bröllop,alldeles lagom långt och en jättetrevlig fest efteråt.
Nu är det bara deras överraskningspresent som ska klaffa. Jag känner en orosgnagning i kroppen för det känns inte så ljust just nu men det löser sig. Det är tur att jag och Madde sammarbetar,för vi är en oslagbar kombo;)

Kursen gick bra igår men det är långt att sitta i tre och en halv timme och bara lyssna. Dock bjöds det på bullar,kakor och Coca Cola. Och bjuder någon mig på Cola så får den ett stort plus;)
Efteråt var hela familjen och åt jättegod mat så vi var inte hemma förän halv tio.

Varför måste det regna? Jag skulle behöva åka till apoteket men hur kul är det när det regnar och jag kommer bli jätteblöt? Nej jag får nog vänta tills imorgon. 

Just nu saknar jag så många från min förra klass. Jag tänker på Viktoria,Tida,Timothy,Felisia,Carin,Nils,Matilda Handell... Man säger att man ska träffas men det blir helt enkelt inte av. Jag får ta och gå och hälsa på Vasa när vi har börjat.

Nu ska jag nog göra en kraftansträngning och gå och hämta posten. Misstänker att jag inte har fått något(som vanligt) och det gör det bara ännu tråkigare. Ja,jag vet. jag är lat.

/B