Stolt

När jag sitter och funderar på saker jag är stolt över så kommer jag fram till att jag har mycket att vara stolt över. Till och börja med min familj. Min underbara mamma,pappa och storasyster. Ni ställer alltid upp för mig i alla lägen och jag vet att ni alltid finns där för mig. Sedan följt av min depression. Att jag orkade ta mig ur det och bli en starkare människa. Tänk vad vi kämpade,mamma och pappa. Jag trodde ett tag att allt var kört men någon högre makt hjälpte oss. En tredje sak jag är stolt över är min tro. Tron går inte att beskriva med ord,man måste uppleva det själv. Utan Gud hade jag inte varit den jag är idag. jag hade aldrig hittat min väg och mitt kall. Min tro är den finaste gåvan jag någonsin ha fått och den försvinner aldrig,den finns kvar hela livet. Nästa sak jag är stolt över är mina betyg. Speciellt mitt MVG i bild eftersom jag inte kan skapa över huvudtaget. Jag vet att det bara är jag som har fixat mina betyg,ingen annan har gjort det åt mig. Den femte och otroligt betydande saken är min underbara vänner. Hur skulle jag klara mig utan er? Ni gör så att jag skrattar varje dag och när jag är med er känner jag mig levande. Älskar er.

Ha det bra och var stolt för den du är<3