En sjukdom?

Har jag drabbats av en konstig sjukdom eller är det ett beroende som jag har framkallat by myself? Kanske ska berätta biverkningarna av denna odiagnoserade sjukdom. Jag är shoppingsugen hela tiden. Jag menar inte att jag känner att jag skulle vilja gå ut och köpa en ny tröja eller ett litet roligt armband. Nej,jag menar ett riktigt shoppingsug som i att jag skulle kunna göra av med tiotusentals kronor på bara några timmar. Jag skulle kunna köpa en hel ny garderob utan att gnälla. Och det kanske låter roligt men det rycker i fingrarna av spenderingssug. Och jag har inte heller tiotusentals kronor att shoppa för,men jag önskar att jag hade. Men för att lugna mitt sug lite iallafall så har jag bestämmt mig för att kolla lite på stan på tisdag när mina pengar kommer. Kanske hittar jag ingenting alls,man vet aldrig.


Ha en bra helg och shoppa lugnt<3