Min kärlek

Ny vecka igen och det känns riktigt bra. Antagligen för att det är sportlov:) Det behövs verkligen en veckas vila nu när det annars är fullt upp i skolan. Det märks att det är sista terminen i nian för allt ska hinnas klart men snart ät det sommarlov och det betyder att det är tio veckor tills gymnasie=)

Igår sjöng jag,Madde,Linnéa och Maja i Missionskyrkan med Solstrålarna. Vi fyra sjöng Du är en bön efter tacksägelsen och sen visade vi ett smakprov från musikalen. Allt gick bra förutom att kyrkans värmepanna hade pajat och det var bara tio grader. Men man får göra det bästa av situationen och det gjorde vi helt klart;)

Efter kyrkan åkte jag och mamma till Gysinge på loppis och jag blev så kär i en fåtölj att jag måste köpa den. Den ser just nu lite malplacerad ut i mitt rum men det löser sig. Jag bara visste att jag skulle ha den,måste ha varit kärlek vid första ögonkastet. Den ska jag plättlätt ta med mig när jag flyttar och likså min snurrfåtölj från farmor. Det är en snurrfåtölj i äkta svart skinn som är drygt 40 år och är fortfarande jättefin. Man kan köpa liknande på IKEA men det är kul att ha något från farmor och att den är så gammal.
Nu låter det som om jag ska flytta nu men det ska jag inte. Men jag tänker till senare,för om drygt tre år har jag gått ut gymnasie och jag antar att jag kommer att flytta då. Kanske till Karlstad eller Uppsala eller Stockholm. Jag skulle jättegärna vilja plugga i Stockholm eller Uppsala men det är höga intagningspoäng och svårt att få boende. Kanske är det någon som är sugen att flytta med mig dit om ca tre år? ;)

Idag var mamma ledig så jag har varit till frissan och klippt mig och färgat håret. Var väl behövligt eftersom jag hade en väldigt lång utväxt. Så nu är jag mycket mörkare och några cm hår fattigare men det blev väldigt bra.
Innan vi åkte till frissan var vi till hälsocentralen och tog bort mina stygn. Dock var det bara två men jag kan meddela att det kändes rejält. Men nu är det över och min tå är inplastad för de kommande fyra dagarna så allt kommer nog att bli bra.

Blev ett långt inlägg idag,vilket inte har hänt på någon månad.

Ha det bra<3




Måste bara få visa min älskade fåtölj som jag är mycket stolt över