Mitt liv

Har kännt ganska länge att mitt liv skulle vara mycket roligare om det var annorlunda. Om jag hade fler kompisar och höll på med massa aktiviteter. Men idag insåg jag att jag vill aldrig byta bort mitt liv mot någon annans. Ett byte skulle innebära att jag skulle behöva byta bort min älskade familj. Min älskade mamma som förstår mig bäst i världen,min älskade pappa som har det största tålamodet i världen och min underbara storasyster som jag ser upp till och alltid är stolt över. 
Om jag skulle byta liv så skulle jag ju antagligen bo på något annat ställe och då skulle jag inte kunna träffa Linnéa,Lina och Madde. Jag skulle heller inte kunna sjunga i kören och gå på ungdomsgruppen. Och utan det skulle jag aldrig lärt känna Pia och Kerstin,två underbara personer. 
Jag skulle heller inte gå i min klass och det är många i min klass som jag skulle sakna. 

Nej,jag vill aldrig byta bort mitt liv mot någon annans. Det är något man kan tänka på när det känns motigt.

Ha det bra<3