Fredag

Hej svejs!!!

Hoppas alla har haft en bra sportlovsvecka. Det har jag haft iallafall. Har inte gjort så jättemycket men det är skönt att bara vara hemma också.
Har uppdaterat ganska dåligt men igår blev det nått fel på datorn. Först slutade alla tangenter att fungera och sen dog skärmen fast datorn var på. På kvällen tog pappa bort batteriet och satt tillbaka det och sen fungerad datorn precis som vanligt. Ganska frustrerande eftersom det var så enkelt.

Igår var vi till valbo efter mamma och pappa hade slutat jobbat. Vi åt på IKEA och sen kollade vi lite i affärer. Hittade dessa skor på crispin. Tyckte om att de var färgglada plus att de var rea på dem så de kostade 190kr i stället för 400kr. Mycket bra fynd tycker jag.

 
Både igår och idag har jag varit ute och gått i en halvtimme. Inte så länge egentligen men eftersom jag inte har kunnat gått så långt pga min tå så är det väldigt skönt att komma ut och röra på sig. Igår tog jag bort plasten och tejpen från tån så nu är den fri;) Skönt att allt är över nu men jag vill absolut inte operera den andra tån om det inte blir absolut nödvändigt. Kan säga att det var ganska smärtsamt.

Jag tog några bilder när jag var ute idag eftersom det var så fint väder. Kvaliten är inte helt perfekt men väldigt bra för att vara en mobil tycker jag.




Nu ska jag fortsätta att titta på TV=)

Ha det bra<3