Foppatoffla på ica

Hej svejs!
Hoppas alla har haft en bra helg. Min har väl varit sådär. Är väldigt less på att sitta stilla och det kryper i kroppen. Har haft ganska ont sedan jag tog bort bandaget. Jag tänker inte lägga upp någon bild på hur tån ser ut utan bandage,risk för att folk svimmar;) Jag tycker själv inte att det är så äckligt men man är ju olika känsliga.

Idag skulle mamma och jag och handla på ica. Inte så kul innan vi kom iväg. Jag fick ett sammanbrott och gråt för jag inte kunde några skor. Hela karusellen slutade med att jag hade en vinterstövel och en rosa foppatoffla. Inte så kul att halta runt på ica i en rosa foppatoffel. Men det kunde ju ha varit värre.

Jag kommer att behöva vara hemma imorgon eftersom jag inte kan ha skor på mig plus att jag har svårt att gå och jag kan säga att jag är trött på att vara hemma. En dag kan vara skönt ibland men när man sitter still hela tiden och inte kan göra så mycket så blir man väldigt rastlös. Jag får nog börja handarbeta eller något;)

Ha det bra<3