Med en nypa salt och humor

Ja,då har snart en hel vecka sprungit förbi igen. Tiden bara rusar iväg och idag är det exakt två veckor kvar till julafton. Spännande enligt min mening.








Klockan tickar,vattnet droppar från kranen och Beatrice tänker så det knakar vad hon ska skriva om...

Klockan tickar ännu högre och Beatrice funderar fortfarande...

Ja,jag nämnde ju julen och anledningen till att vi firar jul är ju faktiskt inte för att få drivor med paket,utan Jesusbarnet föddes på denna dag. (Inte idag alltså för idag är det Nobeldagen,men den mannen får vi prata om en annan gång) Och då när vi ändå är inne på barn (Ja,Jesus var också en baby från början trot eller ej) så kan jag ta upp något jag funderat på länge. Namn på mina barn,om jag nu får några. Har några jag har fasnat för:

SagaLee (kan även stavas SagaLi,vet ej vilket jag tycker är finast)

Astrid

My

Pi

Svea

Alfons

Alex
(uttalas aaalex,)

Nu vill jag höra vilka namn ni tycker är fina. Släng in en kommentar eller två;)



Ha en fin helg<3