Varning för massa löst babbel!

Som ni säkerligen har sett så har bloggen förändrats lite. Jag är fortfarande inte riktigt nöjd men jag får "blogga" in mig ett tag. Men lite annorlunda har den blivit.

Ja,nu är det dagen före gymnasie och ett helt sommarlov har gått. Just nu har jag nog inte fattat riktigt att jag ska börja imorgon för jag är inte nervös än,men det hinner nog komma. Jag känner mig faktiskt riktigt oplanerad inför imorgon. Jag har ingen aning vilka kläder jag ska ha,och det är konstigt för att vara jag. I tidningen stod det att det skulle bli molnigt. Hmm,jag får fundera lite.  (Vadå i-landsproblem?)

Gahh,nu fick jag total skrivkoma!

Men under tiden jag försöker hitta på något seriöst att skriva om så kan jag berätta att när jag och mamma var på väg i till stan i Torsdags så mötte vi Antikrundan-lastbilarna på riks80. Det var väl intressant?
Eller ännu bättre. I fredagskväll när jag var ute och övningskörde i skogen så ser jag ett stort älghuvud dyker upp mellan två träd. Jag stannar bilen och börjar förklara för mamma och pappa var den står,men när de inte ser den blir jag ännu mer frustrerad och nästan sitter och skriker i bilen:"Men ser ni inte,där på vägen till höger mellan två träd". Japp,det är ju säkert jättelätt att se älgen eftersom hela skogen består av träd. Clever,Beatrice!

Ja, nu har ni fått smakprov på mitt iq.

Nått lite mer seriöst är att jag har fått lånat Mias Hemlighet och Emma,Mias dotter av Johanna som ljudcd. Så nu vet jag vad jag ska göra på mornarna på bussen.
Dock verkar min vanliga otur aldrig svika mig. Jag laddade in första boken på datorn och det tog ett tag (6 stycken cd) plus att datorn lät som ett helt rymdskepp. Men iallafall så skulle jag ladda in dessa på min annars så fina MP3 (japp,den är rosa) men eftersom jag är totalt oteknisk och jag aldrig riktigt har lärt mig hur man gör så blev jag väldigt arg och frustrerad. Men allt löste sig tillslut. Trodde jag. Till den andra cdboken var det med en skiva som var speciell till mp3. Men såklart så blev det nått fel och det fungerade inte så jag gav upp helt enkelt. det får bli ett senare problem.

Ha det bra=)