Sjuksöndag

Nej,nu blir jag så trött på det här. Jag tror jag börjar bli sjuk och jag hatar det. När det är lov ska man vara frisk och pigg. Men nejdå,såklart så blir jag sjuk med min vanliga otur. 
Det som gör mig mest arg är att jag ska och prova linser imorgon och om man är förkyld så ska man inte ha linser. Blä,jag hatar att vara sjuk. 

Har suttit och tittat på klänningar på Gina Tricot. Hittade fyra stycken som jag skulle kunna tänka mig till skolavslutningen. Kanske man skulle ta och beställa alla och prova vilken som är finast. har varit lite emot att köpa en klänning på gina tricot eftersom alla brukar ha kläder därifrån,men egentligen hur stor roll spelar det. Det är en dag i mitt liv och det är ju kul om folk gillar samma kläder som en själv.
Den jag gillade mest var vit, inte så otippat, med svarta band i midjan och längst ner på klänningen. Själva tyget var lite som spets,fast inte riktigt som spets. Puhh,lite rörigt. Kanske är lättare om man kollar på hemsidan. Jag försökte få bilder men det fungerade inte. 

Igår kollade jag på Vid din sida. Väldigt bra film och en väldigt sorglig film. På slutet grät jag så mycket att ögonen blev alldeles röda. Tårarna bara sprutade ohejdat. 


Ha en bra söndag<3