Onsdag

Hej Hopp!

Nu var det nästan en vecka sedan jag skrev. Jag får väl skylla på det gamla vanliga,att tiden inte räcker till. Det känns som om jag behöver prioritera skolan före allt annat nu.

Det har hänt förhållandevis ganske mycket sedan jag skrev senast. I fredags var jag,Linnéa och Madelene till Korskyrkan på ungdomsmöte. Det var en mysig liten kyrka och allt var bara finfint. På lördagen skulle jag,Madelene,Linnéa och Anna ha ett överraskningskalas (jag vet,jag säger kalas fastän jag är snart 16 år). I mitten blev allt en stor soppa men allt ordnade upp sig och jag tror att alla var glada när vi åkte hem. Det går att läsa lite utförligare på Linas blogg; liteomlina.blogg.se.
På söndagen var jag till Vinnersjö och fick gråta en skvätt också. Thomas friade till Kerstin och jag stod såklart där och grinade;) Nu ser jag fram emot bröllopet i sommer,första bröllopet jag går på.
I måndags var det skola som vanligt. Ja,sen har väl resten av veckan flytit på.

På fredag drar vi iväg till Uppsala på ungdomskonferens. Ska bli väldigt spännande,men såklart kommer känslan i min mage att jag kanske kommer vilja åka hem. Eftersom jag alltid har haft väldigt svårt att sova borta så kommer nog känslan alltid att sitta i lite. Men jag vet att jag klara det här och det är nog mest mentalt.
På söndag kommer vi hem igen så jag blir borta hela helgen.

Nu ska jag kolla på favvoprogramet Sjukhuset och sen blir det till att packa inför fredag.

Ha det bäst!