Svarta Faran

Hallå Igen!


Kan rapportera att allt gick bra hos optikerna. Ska prova ett par dag- och nattlinser en vecka ungefär och se hur det känns. Eftersom dessa linser är gjorda av silikon så stjäl de ingen fukt av mina ögon.
Ja,så nu är det bara att vänta och se hur det känns.

Ja,sen har det väl inte hänt så mycket annat. Efter optikern var jag och pappa till Valbo och handlade lite på Coop. Sen bar det av hemåt och vi åt lite mat och nu sitter jag här.

Funderar lite på om jag ska åka till mormor imorgon. Skulle vara kul att hälsa på,eftersom det var så längesedan vi sågs. Det knepiga är bara att antingen måste jag åka med mamma dit,vilket innebär att jag lär gå upp väldigt tidigt. Annars får jag ta en buss in till stan och sedan ett tåg eller en buss till Tierp.
Det lutar nog åt att jag stannar hemma...

Jag känner lite för att ut och cykla. Det är bland det bästa jag vet. Jag och min Svarta Fara. Det är ju så skönt ute och det är alltid bra med frisk luft.

Ha det bra i vårsolen!