Sommarklänning

Hej Hopp!

Usch vilken dålig uppdatering. Jag får väl helt enkelt skylla på att jag inte har haft så mycket att skriva om. Igår och idag har jag bara varit hemma och inte gjort nått vettigt. Gårdagens stora händelse var att åka och handla på ica när mamma hade slutat jobbat. Wooohoo,vilket otroligt intresant liv jag har.....
Nej,nu får jag ta och rycka upp mig. Jag känner mig allafall lite duktig eftersom jag har börjat skriva på mitt miljöprojekt. 
Har kommit en ganska bra bit=)

Imorgon ska familjen till mormor och äta lunvh och sen ska vi skjutsa henne till hennes kusin i Valbo. Det är väl ungefär planen för imorgon. Ska fortsätta skriva också och göra massa matteläxor. 

Igår fick jag klänningarna från Gina Tricot som jag hade beställt. Den jag tyckte mest om på bilderna ska jag behålla. Så nu har jag en avslutningsklänning=) det är ju bara två månader kvar.....;) 
 
Bilden är inte av så bra kvalite men man ser allafall hur den ser på ett ungefär

Nu ska jag kolla på miss Tyra Banks=)



Ha det bra<3