Usch för regn

Usch va grått och trist de är ute, de regnar och och allt är bara så grått. Tycker man blir så trött av sånt här väder känns som man ska somna. Jag tycker synd om dom i min klass som måste vara ute och sporta runt på gavlestadion idag. De är nämligen så att de är solängsolympiaden idag,men jag slipper den. Mammis var så snäll så hon tog ledigt åt mig så jag kan vara hemma och plugga ist att vara ute i regnet och bli ännu mer förkyld. Men de är inte så kul att bara sitta inne hela tiden och läsa den där tråkboken till svenskan. Men jag har läst mer än hälften så de går framåt.
Jag vill att Johanna från Dressman ska ringa om praon. Hoppas verkligen att jag får prao där annars vet jag inte var jag ska vara. Kanske nån har nått förslag?

Jaja, nu lär jag väl fortsätta med min bok.

Ha de bra sålång<3<3<3