Äntligen Fredag

Äntligen är de Fredag!! Jippie!!!!  Ska bli skönt att bara ta de lugnt och vara med familjen. Jag borde egentligen skämmas för de var tre dagar sedan jag skrev senast. Uschabuscha på mig!  Ja, jag kan ju berätta vad som har hänt de senaste dagarna.

Onsdag: Tror inte de hände så mycket i onsdags, var i skolan och sen var jag och hämtade ut mina nya glasögon. Sen var jag till Mathilda och åt glass. Mums. sen åkte jag hem och pappa hade lagat mat för mamma var på föräldramöte och sen kom hon hem och sen gick jag och la mig typ.

Torsdag: Var till nya syven och pratade om prao. Fick reda på att sjukhuset tar emot 6 st så jag hoppas att jag hamnar där. Ja, dagen rullade väl på som vanligt. Tränade på två prov. Suck.

Fredag: Idag gjorde jag tyskaprov och kemiprov, och inget gick speciellt bra. Men,men. Efter skolan var jag,Madde och Mathilda ner på stan och jag tog hål i öronen! Äntligen!! Gick sen och fika och satt och prata och myste.


Ja,de är väl ungefär vad som har hänt.


Ha de bra sålång