Sur på mig själv

Usch jag blir så sur på mig själv att jag aldrig skriver nått i bloggen. Jag bestämmde mig när jag började för att skriva ofta men schore amore att jag har hållt de. Jag lär försöka skärpa mig.

De känns som de är skitmycke just nu, prov på fredag och massa andra läxor. Men ihelgen blir de roligare, ska till stockholm och kolla på genrepet av Lilla Melodifestivalen. Rösta på Nils allihopa!!!!!!!!!! Ja sen på söndag ska jag sjunga i kyrkan på dop med sånggruppen(Madde om du läser detta, notera att jag skrev sånggrupp och inte kör;D). Ska försöka ta de lugnt i helgen bara slappa och vara med mamma och pappa.

Nästa onsdag är de öppet hus på polhem med alla gymnasium. Ska bli kul, fast jag vet ju vad jag ska ta som första val men är osäker på andra. Sitter och velar mallan två stycken. Men de är ju lång tid kvar så de är lugnt.


Ha de bra sålång



Kanske jag i framtiden