Jag vill ha jul NU

Åhh va jag längtar till julen. Igår fick jag värsta längtattacken till julen. Längtar till att vakna och den första snön har kommit och klä granen. Varför måste de vara så långt till jul? Men jag får väl helt enkelt hålla ut antar jag.

Jag måste bara få säga en sak: Om en person är lite mullig eller överviktig så säg aldrig att den är tjock. Även om du inte gillar personen så säg aldrig att den är tjock, för tänk på att vissa människor har en sjukdom som gör att dom inte kan gå ner i vikt. Jag läste alldelles nyss på en blogg där det ver en som skrev att hon inte förstod att inte Loulou i idol hade åkt ur. Och så avsluter hon meningen med att säkert alla tjocka i Sverige röstade på henne.
Jag tycker att alla människor ska få ha sin egen åsikt men man ska aldrig klanka ner på en person för hur dom ser ut. Idol handlar om rösten, men det verkar inte denna person förstå. Det som är lite mysko är att den här personen som skrev det här har själv sökt till idol förut men kom inte med.
Tänk till innan du yttrar dig om hur en person ser ut för du kanske inte är så snygg själv.

Puhh, känns skönt att få ut det man har inom sig.

Jag har så tråkigt, är hemma och är sjuk men ska försöka gå imorron. Har kemiprov då så måste iväg och göra de.

Ha en bra dag!!