Hmm, lila hår

Ja, kanske inte berättade de men idag skulle jag till frissan och klippa och tona. Allt var frid och fröjd och jag satt i den så kallade kuvösen. Sen skulle hon skölja bort färgen och då ser hon att några slingor har blivit lila. Ja, du läste rätt, LILA. Oh hjälp var min första tanke,ser jag ut som typ en diskokula nu eller. Men efter lite rådgivning med den andra frissan så blekte hon dom och allt ordnade till sig. Tro nu inte att hon är en dålig frisör för hon är verkligen jätteduktig och det var inte hennes fel. Den andra frissan hade råkat ut för de en gång förut men annars har de aldrig hänt förut. Ja, jag är iallafall glad att jag kom hem utan lila hår och jag är jättenöjd med resultatet.

Måste bara säga att jag tyckte de var så mysigt igår på ungdomsgruppen. Alla är så snälla och så roliga att vara med. Jag mår så bra när jag är med er så om ni läser de här så ta åt er för de är ni värda.



Ha de bra sålång:)