90210

90210, säger de dig nått...? Jag kan ge en ledtråd att de är en del av ett namn på en tvserie. Ok, de är ju Beverly Hills. Har kommit på att dom har börjat sända gamla avsnitt på tv400. De är faktist bra, plus att dom har så sjukt fula (förlåt!) kläder. Säger bara att de var tur att man inte var ungdom då. Jag kan säga att de är värt att kolla på ett avsnitt eller två. Man fattar bra fast man inte har sätt från börja. Jag tycker de är så drygt med serier som man måste se från början för att förstå nått.
 Så har du en stund över så kolla på ett Bevanavsnitt.
     


Ja, jag kan ju också berätta att till min stora förtjusning har första snön kommit. Jag antar att den försvinner ganksa fort men ändå. Jag skulle nog tro att jag är en bland dom få som uppskattar snö i början av november;)




Kan berätta för alla som läser (nu är de nog bara Madde, Lina och Linnéa som läser de här) att jag är så stolt över mig själv. Igår bakade jag jitterbugg. de är en mördeg som man kavlar ut och har på maräng på. Sen rullar man den till en rulle och skär i bitar och gråddar i ugnen. Jag har aldrig smakat sånna så jag vilel testa. Dom första blev väl sådär men dom andra blev bättre.


Ha de bra där ute i snöyran


PS. Lina, jag vet att de blev många bilder från internet nu i de här inlägget men jag hoppas att du kan förlåta mig för det DS