Pluggsöndag

Usch,idag ska jag typ plugga hela dagen. Känns inte speciellt bra men de är nödvändigt. Ska plugga till fysikprov,hemkunskapsprov,samhällsekonomi och skriva spökhistoria plus läsa ut engelskaboken. Fast jag antar att det kommer bli några avbrott eftersom jag inte känner mig så motiverad idag;)

Vet inte om jag kommer att hinna blogga så mycket nästa vecka för det är mycket läxor och massa annat jag ska göra. På tisdag är det kör,onsdag är det öppet hus på Polhem och sen var det massa annat som min lilla hjärna inte kommer ihåg. Men jag ser fram emot lördag för då åker vi äntligen till Stockholm. Jag lovar att det blir shoppa för hela slanten.

Jag måste bara berätta att jag har hittat ett gymnasium som bara har vårdutbildningar och det verkar hur mysigt som helst. Grejen är bara att det ligger långt bort. Välidigt långt bort. I Helsingborg. Varför bor jag inte i Helsingborg? Jag vet inte riktigt om jag skulle våga och orka flytta så långt bort. Vem ska hjälpa en med läxorna och man måste sköta allt själv. Varför måste det vara så långt bort?

Ha en bra söndag<3