Piggare

Nu har jag äntligen pluggat klart. Efter jag hade fått i mig lite mat (väldigt god mat,klyftpotatis och viltsås och kött) fick jag lite ny kraft och blev mycket piggare så jag satte igång med son och hemkunskapen. Så nu känner jag mig väldigt duktig. Jag skrev tre sidor med ordförklaringar till son och gjorde klart instuderingsfrågorna till hemkunskapen. Känner mig väldigt duktig;)

Igår var ju jag,Madde och Mathilda till Stockholm och vi hade det jättemysigt. Jag införskaffade en grå tröja med cupcakes på Monki och en portmonä (stavning?) på samma affär. Jag köpte också en julklapp till min hemliga kompis,men jag tänker inte säga på vilken affär för då är det ingen hemlighet. Jag längtar till vi ska fira våran lilla jul tilsammans Lina,Linnéa,jag och Madde. Det var så mysigt förra året.

Jag har räknat ut att jag kommer att få i Luciatåg fyra gånger. Först på fredagen med skola i Heliga Trefaldighetskyrkan,sen på lördagen med ungdomskören i Hedesunda kyrka.
På söndagen ska vi ut på ålderdomshem med skolan och på tisdagen ska vi ut igen med skolan. Ska bli jätteroligt, jag som älskar Luciafiranden.



Ha de bra<3