Inte så normal,eller?

Jag är nog inte så normal. (Jag orkar inte ta ett utlägg för vad som är normalt eller inte just nu. Jag använder det ordet nu så får jag diskutera det någon annan gång.) Fast jag har väl aldrig varit riktigt normal heller. Det är som det är med det. Men tillbaka till saken. Jag kommer på mig själv med att önska att jag levde någon annans liv. Förstå mig rätt, jag älskar min familj över allt annat och skulle inte vilja byta bort något i mitt liv. All erfarenhet jag har fått och allt annat som man värderar högt. Men jag måste verkligen bekänna att ibland (eller ganska så ofta) så önskar jag att få testa på ett annat liv. Ett liv jag skulle vilja testa på är Ebba von Sydows liv. Jag tycker hon är jättefin och så otroligt begåvad. Hennes jobb verkar hur kul som helst och jag antar att hennes garderob inte är så dum heller. Men jag skulle som sagt aldrig vilja byta bort mitt liv. Jag fattar att alla har inte det så bra som det kan verka. Jag är jättenöjd med mitt liväven om man skulle vilja testa någon annans liv för en dag eller två. Det kanske inte är så "onormalt" att vilja vara i någon annans kläder för en dag. Jag tror alla kommer uppleva det någon gång i sin livshistoria.


Ha det bra<3


Kommentera gärna i vilkens kläder ni skulle vilja vara i för en dag eller två.