.










Jag hoppas att alla som går runt och tänker att andra människor är tjocka och äter för mycket kollar riktigt noga på den här bilden. Man fattar inte hur mycket ord kan påverka. Låt alla leva sitt egna liv som de vill, hur man än ser ut.

Andledningen till att jag lägger ut den här bilden är att jag vill att alla ska få leva sitt liv som de vill. Jag vet att det finns människor med jättedålig självbild och de tror att de är jättetjock även om det inte är så och jag önskar att alla de kunde få bättre självförtroende.

Det finns människor som har kommenterat vad jag äter och jag trodde att de var sådana som man kunde lita på. Man fatatr inte hur mycket det sårar förän man själv får höra i något elakt. Jag är så trött på alla som håller på med massa dieter och annat strunt och som inte behöver det.

Om någon vill vara med mig på att acceptera sin kropp som den är så kommentera ett hjärta. Jag hoppas att de som kommenterar verkligen menar det.

Kram alla som vägrar trådsmalhet<3