Bullbakarblogg by Bea

Ja, precis det namnet skulle jag villa ha på min blogg men det är ju lite svårt för då måste jag lägga ner den här bloggen och starta en ny och jag tycker inte att det är värt de. Jag kan inte ta åt mig äran för hela namnet för det var Carinsom sa bullbakarblogg och sen kom jag på by Bea själv för då blev det väldigt många B. Inte så interessant egentligen;)

Inatt är mamma borta för jobbet bjöd på mat och teater i Stockholm och sen skulle hon sova hos mormor så det är bara jag och pappa hemma och hundarna förstås. Vet inte när mamma var borta sist så jag hoppas hon får det trevligt och jag och pappa ska festa på julmust och punschrullar. Mysigt!

Jag måste bara säga att förut så tyckte jag att Ebba von Sydow verkade lite bimboaktig men efter att ha läst hennes blogg så fick jag raskt ändra mig. Den uppfattningen jag har om henne nu är att hon verkar riktigt smart och dessutom så är hon riktigt fin tycker jag. Jag måste sluta döma människor utan att jag vet hur de är.



Jag undra varför jag måste tycka om alla människor antingen inte vet vem det är eller tycker är lite rubbad. I skola när jag pratade jag om Josefin Crafoord och ingen visste typ vem det var. Lika med Lauren Conrad i The Hills. 
Men jag grinar inte ihjäl mig över det. Jag tycker ändå Josefin och Lauren är bra.
Josefin Crafoord           

Blev ett ganska långt inlägg så nu kan du inte klaga Madde på att jag aldrig skriver;)

Ha det bra sålänge<3