Inte sjuk...

Jag vill verkligen inte bli sjuk nu. Det är massa i skolan och det finns ingen tid att vara sjuk. Vaknade i morse och var jättetrött och slapp. Bestämde mig för att stanna hemma och ta det lugnt.
La mig på soffan och kollade på the voice. Sen vaknade jag en timme senare och var jättevarm. Nu har jag feber och det är inte kul. Jag är jättevarm och det känns som om det kokar i hela kroppen. Jag vill verkligen inte vera sjuk nu.

En liten tröst är iallafall att det har börjat snöa ute. Äntligen blir det lite vitare och inte så grått och blött.
Och på tal om snö så är det bara 20 dagar kvar till julafton. Jag är inte klar med alla julklappar på långa vägar. Måste försöka köpa klart allt snart. Kanske ska ta och slå in de julklappar jag har köpt så kanske jag känner mig lite friskare.

Ha det bra i snöyran<3