Dålig uppdatering

Ber om ursäkt för dålig uppdatering. Saken är att jag inte har vetat vad jag ska skriva. Händer inte så mycket i mitt liv just nu så det finns inget speciellt att berätta om.

Jag vet inte om jag ska noja eller vara glad att börja i skolan igen. Det är ju ganska många dagar kvar tills vi börjar men det börjar närma sig. Saken är den att det är sista terminen i grundskolan. Och när det är avklarat så väntar förhoppningsvis omvårdnad. Jag ska ju iallafall gå nån slags gymnasielinje. Vi får väl se om det blir omvårdnad. Och efter det vet man inte vad jag tar vägen. Kanske till Göteborg eller Umeå. 
en det är också sista terminen med min klass. Jag älskar inte min klass men det är ändå min klass. Jag har spenderat två och ett halvt år med dem. Våran klass har gått igenom mycket och snart är våran resa slut. Det som ska bli spännande är att se vilka man håller kontakten med. Och när vi kanske träffas om tio eller tjugo år på en klassträff. Kanske sitter någon i fängelse,någon kanske är alkohlist,någon kanske tillochmed har gått bort. 

Dit jag vill komma är att jag inte vet nått just nu om vad som komma skall. Saken är den att livet är ett stort mysterium. Vi vet inte vad som händer imorgon. Och det är nog tur.

Ha det bra<3